utorak, 10. rujna 2019.

ĆUFTE OD TUNE

Sastojci : 

- 2 konzerve tunjevine
- 2 manja jajeta
- 1 šolja ovsenih pahuljica
- Začini po ukusu
- 1 glavica crnog luka
- 2 čena bijelog luka
- 400ml paradajz soka
- 1 kašika brašna (ja sam koristila kukuruzno)

Priprema : 

Tunjevinu ocijedite od vode pa pomiješajte sa jajima. Ovsene usitnite pa dodajte smijesi, takodje i začine, pa dobro promiješajte. Nauljenim rukama pravite ćufte, a meni je od ove smijese ispalo 10 ćufti srednje veličine. Pržite na ulju sa svih strana da porumene.
U drugoj posudi izdinstajte crni i bijeli luk, dodajte paradajz sok i ostavite da provri. Kada provri, dodajte brašno i začine, promiješajte, pa spustite ćufte. Dinstajte sada sve zajedno oko 10min.

Ja sam poslužila uz krompir pire (obarila krompire pa izblendala sa maslinovim uljem i vegetom), a umesto krompir pirea možete iskoristiti šinat, tjesteninu ili prilog po želji.

Nema komentara:

Objavi komentar